Zasady rezerwacji:

1. Opłaty za wynajem dokonujemy w ciągu 24h od chwili poinformowania o wynajmie Właściciela poprzez przelew bankowy. W przypadku wynajmu dla większej grupy osób – powyżej 7 – cena wynajmu zostaje zwiększona o 50%.

2. W przypadku braku wpłaty w ciągu 24h rezerwacja przepada i jest ponownie dostępna dla innych osób.

3. Minimalny czas wynajmu Strefy Fotografii to 1 godzina.

4. Rezerwacji dokonujemy poprzez Instagram – www.instagram.com/strefa_fotografii/, facebooka – https://www.facebook.com/strefafotografiipl, lub mail – kontakt@strefafotografii.pl

5. Rezerwacja jest aktywna, gdy zostanie potwierdzona przez Właściciela oraz gdy zostanie wpłacona opłata. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia przez Właściciela oznacza to, że rezerwacja nie została ukończona.

6. W przypadku odwołania rezerwacji:

-poniżej 24h przed datą wynajmu – płatne przez Najemcę 100% ceny.

-co najmniej 24h przed datą wynajmu – płatne przez Najemcę 50% ceny. Pozostałe 50% pozostałej kwoty przeznaczane jest na poczet wyboru nowego terminu wynajmu Strefy Fotografii.

7. Czas trwania wynajmu Strefy Fotografii liczony jest od godziny potwierdzonej rezerwacją, do ustalonej godziny zakończenia rezerwacji.

8. W razie spóźnienia lub wcześniejszego opuszczenia szklarni przez Najemcę, cena nie ulega zmianie.

9. Przedłużenie najmu może nastąpić, gdy pozwala na to grafik rezerwacji. Należy niezwłocznie zapytać o taką możliwość.

Regulamin i zasady przebywania na terenie Strefy Fotografii:


1. Osoby fizyczne lub prawne korzystające z wynajmu terenu należącego do Właściciela “Strefy Fotografii” określane są mianem Najemcy. Właściciel Strefy Fotografii określany jest mianem Wynajmującego. 

2. Głównym przeznaczeniem Strefy Fotografii jest jej wynajem na realizację sesji fotograficznych i nagrań.

3. Na teren Wynajmującego NIE WCHODZIMY szybciej niż 5 min przed umówioną godziną. 

4. W szklarni oraz w domku fotograficznym obowiązuje nakaz stosowania obuwia zmiennego. Prosimy poinformować o tym swoich klientów. 

5. Na terenie Strefy Fotografii działacie samodzielnie, więc proszę wliczyć w czas sesji włączenie i wyłączenie lampek, przygotowanie sprzętu oraz pozostawienie po sobie porządku.

6. Strefa Fotografii to również wyznaczona część ogrodowa, więc prosimy o poruszanie się w wyłącznie w wyznaczonej przez Wynajmującego strefie. (Obowiązuje zakaz wchodzenia na teren znajdujący się za Domkiem i Szklarnią). 

7. Wynajmujący ma prawo odwołać rezerwację Najemcy w przypadku pogody zagrażającej bezpieczeństwu użytkowania Szklarni lub Domku (porywisty wiatr oraz deszcz, burze, grad itp.). W takim przypadku Najemcy przysługuje prawo do zmiany terminu wynajmu lub anulowania rezerwacji. Wynajmujący jest zobligowany do zwrotu wpłaconego przez Najemcę zadatku.

 8. Zabrania się:
  • używania szklarni i domku fotograficznego w sposób dla nich nie przeznaczony,
  • wchodzenia na elementy szklarni i domku fotograficznego (np. dach, ściany, elementy konstrukcji),
  • niszczenia i zrywania roślin ogrodowych,
  • przenoszenia większych rekwizytów poza obręb danej lokalizacji – czyli większe rekwizyty w szklarni nie mogą być przeniesione do domku fotograficznego i odwrotnie,
  • przenoszenia i przesuwania ciężkich i niebezpiecznych elementów aranżacji jak np. sofy, które mogą uszkodzić podłogę,
  • używania na terenie Strefy Fotografii materiałów i środków łatwopalnych lub wydzielających szkodliwe opary, otwartego ognia,
  • włączania muzyki o natężeniu dźwięku przekraczającym 50 db,
  • używania konfetti, sztucznych ogni i śniegu, brokatu oraz świeczek,
  • palenia tytoniu i wyrobów elektronicznych na całym terenie,
  • obecności zwierząt.
 

9. Teren “Strefy Fotografii” należy zwrócić w takim stanie jak przed rozpoczęciem użytkowania. Jeśli aranżacja została przestawiona, prosimy o odłożenie rekwizytów na miejsce.

10. Za jakiekolwiek uszkodzenia i zabrudzenia Najemcy lub osób trzecich, Najemca ponosi pełną odpowiedzialność i jest zobowiązany do poniesienia kosztów finansowych związanych z naprawą lub czyszczeniem. Koszty te ustala Wynajmujący. 

11. Właściciel nie odpowiada za jakiekolwiek szkody, które mogą wystąpić po stronie Najemcy lub osób trzecich z nim współpracujących.

12. Najemca zobowiązuje się wykorzystywać Strefę Fotografii zgodnie z jego przeznaczeniem i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy.

13. W przypadku złamania jakichkolwiek zasad regulaminu Właściciel ma prawo żądać od Wynajmującego uiszczenia wyznaczonych przez Właściciela kar finansowych oraz opuszczenia terenu przez Wynajmującego bez zwrotu kosztów.

14. Wynajmujący nie odpowiada za rzeczy pozostawione na terenie Strefy Fotografii.

15. Wynajmujący nie odpowiada za utrudnienia związane z usługami zewnętrznymi np. brak prądu. 

16. Teren Właściciela jest monitorowany. Wynajem terenu Strefy Fotografii jest równoznaczny z akceptacją tego faktu.

17. Obowiązkiem Najemcy jest poinformowanie o zasadach Regulaminu Strefy Fotografii osób trzecich (klientów lub współpracowników Najemcy), które będą w czasie jego Wynajmu korzystały ze Strefy Fotografii. 

18. Wynajmujący zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego regulaminu. 

19. Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację powyższych zasad.

Pozostałe informacje:

  • Szklarnia i domek fotograficzny są w sezonie jesienno-zimowym ogrzewane piecykami gazowymi, jednak należy pamiętać, że nie jest to temperatura „jak w domu”.
  • POWTARZAMY, OBOWIĄZUJE ZAKAZ używania otwartego ognia oraz palenia tytoniu i wyrobów elektronicznych na całym udostępnionym terenie.  
  • Na terenie Strefy Fotografii nie ma przebieralni ani toalety.
  • Przy Strefie Fotografii jest możliwość bezpłatnego parkowania. Prosimy o parkowanie tylko i wyłącznie wzdłuż ogrodzenia Strefy Fotografii tak, aby nie blokować bram wjazdowych. Prosimy nie parkować wzdłuż posesji sąsiadujących ze Strefą Fotografii. 
  • Przy sesjach zdjęciowych o zmroku zalecamy użycie własnego dodatkowego oświetlenia.
  • Nie odpalamy prawdziwych świec w lampionach. Jest to wyłącznie element dekoracyjny. Nie używamy też pozostałych rzeczy wymienionych w regulaminie powyżej.